کد خبر 297931
۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۵:۳۲

فرودگاه اراک پس از چهار ماه بازگشایی شد

فرودگاه اراک پس از چهار ماه بازگشایی شد

اراک- مدیر فرودگاه اراک گفت: باند و فضای پروازی فرودگاه این شهر، پس از چهار ماه بازگشایی شد.

به گزارش حیات به نقل از مهر،‌ علی محمد طاهری اظهار کرد: فرودگاه شهدای اراک در غرب کشور، امروز شنبه مجدد به چرخه خدمات‌رسانی هوایی بازگشت و نخستین پرواز فردا انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه شهدای اراک گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی این شهر افزوده شود.

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha